Thursday, January 22, 2015

reparera iphone 6

När du har tappat och vill laga iPhone 6 i Göteborg, iPad reparation i Stockholm och Borås

Jag var på sedvanligt nyårsfirande med nära och kära där matlagning med god smak var av viktigaste aspekt. Men som vanligt när man stökar i köket så kan det ibland gå lite fort. Tur att www.fixmyphone.se finns som kan laga iphone 6 snabbt och billigt i Göteborg, stockholm och Malmö. Jag skall läsa det sista i receptet i min Samsung Galaxy S4 och kanske är lite stressad eftersom förrätten inte får koka över samtidigt som oxfilén inte får passera 54 grader, typ 
reparera iphone 6. Jag tappar mobilen såsen och agerar blixtsnabbt med sleven och lyckas fiska upp den för att skölja av den, vilket så här i efterhand känns osmart eftersom vatten fuktskadar en iphone betydligt mer än sås. Men med reparation & fuktsanering är min iphone lagad! En bra verkstad kan verkligen sin sak. Trodde inte det var möjligt att rädda en telefon från ett såsbad. Tur att maten smakade underbart.

No comments:

Post a Comment